Doručujeme objednávky prostredníctvom spoločností, ktoré sú uvedené nižšie a vlastnou dopravou.
V prípade, že tovar skladom nie je alebo nastanú komplikácie s doručením zásielky, budeme Vás kontaktovať. V prípade otázok sa obráťte na náš zákaznícky servis, ktorý je tu pre Vás.
Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravcu
Prosíme o kontrolu zásielky pri prevzatí tovaru. Poškodenú zásielku odporúčame nepreberať.
Akékoľvek poškodenie vonkajšieho prepravného obalu si treba všimnúť ihneď pri prevzatí balíka za prítomnosti kuriéra.
V prípade, že sa rozhodnete poškodený balík prevziať, je nutné ihneď s kuriérom spísať zápis o škode. Zápis o škode nie je možné spísať spätne, pretože už nie je preukázateľné, že k poškodeniu skutočne došlo následkom prepravy, a nie až následnou manipuláciou príjemcu. Zjavné porušenie alebo poškodenie obalu si treba všimnúť najneskôr pri doručení zásielky. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť na mieste spísaný “Zápis o škode”.
Neúplná objednávka:
Prosíme problém nahlásiť do 24 hodín spolu s fotkou v akom stave ste objednávku obdržali od nás a ktorý produkt chýba.
Doručenie v pracovný deň v čase medzi 7. a 18. hodinou.
O doručení zásielky budete informovaný SMS správou.
Pri neúspešnom doručení bude zásielka opakovane doručená následujúci pracovný deň.
Uskladnenie balíku v ParcelShope niekoľko dní.
Dlhé otváracie hodiny bez front na cca 200 pobočkách.
Na minútu presné sledovanie zásielky on-line.
Doručenie proti podpisu.
Dobierkovú čiastku nemožno v ParcelShope hradiť platobnou kartou.
Doručenie v pracovný deň v čase medzi 7. a 18. hodinou.
O doručení zásielky budete informovaný SMS správou.
Pri neúspešnom doručení bude zásielka opakovane doručená následujúci pracovný deň.
Skladanie s hydraulickou rukou
Možnosť prepravovať veľké a ťažké náklady
Preprava sypkých materiálov
Sviatok práce
deň pracovného pokoja
01.05. ZATVORENÉ