Takto to žiaľ nefunguje. Akcie na e-shope platia výhradne pre nákup na e-shope. Pre bližšie informácie k nákupu na konkrétnej predajni odporúčame kontaktovať priamo danú predajňu.
Štandardne poskytujeme 2-ročnú záručnú dobu. Táto predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, tovar podliehajúci skaze, na rozbalený, zánovný či poškodený tovar alebo na také vady, ktoré by sme neuznali ani v prípade štandardnej záruky. Nezabudni, že ak nakupuješ ako firma, tak záručná lehota je jeden rok.

Áno. Tovar je možné objednať s vyzdvihnutím v našich skladoch na centrále.

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: prepravnou spoločnosťou, osobný odber alebo individuálny výpočet kamiónovej prepravy

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

 

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára.

 

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . Ale odporúčame sa registrovať pre jednoduchšie dohľadanie informácií a prípadné budúce reklamácie.

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke.

Všetky fotky produktov, ktoré nájdeš na našej stránke, pochádzajú priamo od výrobcov, a tak sa určite zhodujú. Avšak mysli na to, že fotka zobrazená na tvojom displeji môže mať iný odtieň a taktiež štruktúra použitého materiálu môže na fotke vyzerať inak. Doručený tovar môže mať tiež inú verziu balenia.
Všetky produkty na stránke majú zobrazenú dostupnosť a nájsť tu môžeš tieto možnosti:
Na sklade – produkt máme skladom a vieme ti ho okamžite poslať.
Na ceste – produkt v tejto chvíli na sklade nemáme, no je už objednaný u dodávateľa a čakáme na doručenie do skladu.
Skladom na predajni – produkt sa nachádza v niektorej z našich predajní. Vieme ti ho doručiť kamkoľvek len chceš, no doba dodania sa predĺži o niekoľko dní.
U dodávateľa – produkt momentálne nemáme na sklade, ale ak máš záujem, vieme ti ho okamžite objednať priamo u výrobcu alebo u dodávateľa.
Nie je skladom – produkt momentálne nemáme, ale na základe objednávky preveríme jeho dostupnosť u dodávateľa.
Dlhodobo nedostupné – momentálne tento produkt zohnať nevieme.
V krátkosti? Nie, toto žiaľ nie je možné. V prípade objednávky online, s doručením na predajňu, slúži naša kamenná predajňa len ako odberné miesto. Rovnako ako napríklad zásielkovňa. Tovar Vám teda bude odovzdaný až po zaplatení a v tej chvíli sa už stáva Vašim majetkom. V prípade, že by Vám tovar nevyhovoval, môžete kolegov na predajni požiadať, aby s Vami na mieste spísali odstúpenie od zmluvy a tovar poslali na náš centrálny sklad. Takéto odstúpenie musí následne spracovať e-shop, nie daná predajňa, preto Vám kolegovia na mieste nebudú schopní vrátiť peniaze, ani vystaviť poukaz.